Obradoiro dual de emprego CAMIÑO AO EMPREGO. Actualizacións

ANUNCIO 22/12/2020
Resultados finais do proceso selectivo do Obradoiro de Emprego CAMIÑO AO EMPREGO
—- —-
ANUNCIO 18/12/2020
Puntuacións fase valoración de méritos equipo directivo, docente e de apoio
—–
ANUNCIO 18/12/2020
Puntuación da Fase 2 do proceso selectivo do alumnado traballador do Obradoiro de Emprego CAMIÑO AO EMPREGO.
___ ___ ____
ANUNCIO 17/12/2020
Publicado na Sede electrónica do Concello de Muxía o listado definitivo de docentes admitidos e excluídos e as puntuacións da proba de coñecementos ao persoal directivo, docente e de apoio
___ ___ ___
ANUNCIO 15/12/2020
Listado provisional de admitidos e excluidos aos postos de docente das especialidades Promoción turística local e información ao visitante e Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes.
Datas das probas: xoves 17 de decembro na Casa do Concello de Muxía
  • 10:00: Proba para os postos de Titor/a, Docente da especialidade de Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes e Auxiliar Administrativo.
  • 11:15: Proba para os postos de director/a e docente da especialidade de Promoción turística local e información ao visitante.
  • 12:30: proba de galego para os candidatos/as que non acreditaron estar en posesión do título CELGA correspondente
ANUNCIO 11/12/2020
Listado de puntuación da Fase 1 do proceso selectivo do alumnado traballador
Listado de candidatos aos postos de docente das especialidades Promoción turística local e información ao visitante e Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes.
Listado de candidatos posto docente.  Os candidatos que xa remitiron a súa solicitude de participación na convocatoria pública non teñen que volver a presentar a mesma.
— —
ANUNCIO 9/12/2020

Publicado na sede electrónica do Concello de Muxía o listado definitivo de candidatos e candidatas admitidos  para o proceso de selección do alumnado-traballador, e dos postos de director/a, titor/a e auxiliar administrativo/a  do Obradoiro dual de emprego CAMIÑO AO EMPREGO.

A data de realización do cuestionario ao alumnado traballador é xoves 10 de decembro ás 11:00 no Edificio de Servizos Múltiples-Salón do Voluntariado do Concello de Muxía.
Mais información nas Axencias de emprego e desenvolvemento local dos Concellos de Muxía, Camariñas e Vimianzo
— —
ANUNCIO 4/12/2020
Publicado na Sede electrónica do Concello de Muxía o listado provisional de candidatos e candidatas admitidos  para o proceso de selección do alumnado-traballador, e dos postos de director/a, titor/a e auxiliar administrativo/a  do Obradoiro dual de emprego CAMIÑO AO EMPREGO.
—- —-
ANUNCIO: Publicado na Sede electrónica do Concello de Muxía o listado de candidatos e candidatas para alumnado-traballador do Obradoiro dual de emprego CAMIÑO AO EMPREGO.
As persoas que figuran no listado dispoñen de dous días hábiles (2 e 3 de decembro) para presentar a súa solicitude de participación e demais documentación que figura nas bases de convocatoria tal e como se establece nas mesmas.
Mais información e bases: