Selección de persoal para realizar tarefas de socorrismo de praias. Actualización 13/06/2022

Actualización 13/06/2022
Publicado no taboleiro electrónico do Concello os resultados do proceso selectivo.

Actualización 08/06/2022
Publicado no taboleiro electrónico do Concello o listado provisional de admitidos e a data da fase de oposición e proba de galego.
Data da Proba: Venres, 10 de xuño ás 9:30 do Salón de Plenos da Casa do Concello

Actualización 06/06/2022
Publicado no taboleiro electrónico do Concello o listado de candidatos remitido pola SPEG
Candidatos:
  • ALVAREZ PABON, L. E
  • GOMEZ PEREZ, R
  • LAMEIRO CES, M.A
O prazo de presentación de instancias e documentación remata o día 8 de xuño ás 13:00 horas

Obxecto: Selección de dúas persoas para realizar tarefas de socorrismo de praias (Subvencionada esta contratación pola Consellería de Emprego e Igualdade); durante 2 meses, xornada completa.

Requisitos:
– Desempregado/a inscrito na oficina de emprego que conten coa titulación de socorrista (consultar bases)
Admisión de candidatos:
– A selección dos traballadores/as será mediante a presentación de oferta pública de emprego no Servizo Público de Emprego de Galicia.